Vilkår
Generelt
Bestillinger foretaget på siden sker efter dansk lovgivning. Du indestår selv for rigtigheden af de afgivne oplysninger. Ved misbrug eller mistanke om misbrug samt ved mangelfulde oplysninger forbeholder vi os retten til at undlade at effektuere ordrer afgivet på siden. Alle priser oplyst på siden er angivet i danske kroner og er inkl. 25% moms og øvrige afgifter. Vi tager forbehold for trykfejl.
Betaling
Reparation af lightere udføres kun mod betaling før returnering.
Betaling sker via indbetaling til Danske Bank: Reg. nr. 3409 - Konto 11439594 eller MobilePay 22431261. Referencenr. skal angives ved indbetaling. Når din reparerede lighter afsendes, vedlægges faktura dækkende det indbetalte beløb.
Levering
Levering kan alene ske til adresser inden for EU/Skandinaviens grænser. Levering sker via Post Danmark. Vi reparerer og leverer din lighter hurtigst muligt og bestræber os i alle tilfælde på at afsende varen inden for 5 hverdage, såfremt reservedele haves på lager. Skulle vi mod forventning ikke have reservedele på lager eller være ude af stand til at genanskaffe delene, bliver din ordre ikke effektueret. Vi kontakter dig da hurtigst muligt pr. telefon eller e-mail. Det samme gælder, hvis der opstår andre problemer med leverancen. I sådanne tilfælde sender vi lighteren retur og tilbagefører det forudbetalte beløb til din bankkonto. Ekspedition og fragt koster DKK 75 ved reparationer under DKK 500 inkl. moms.
Reklamation
Vi yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven på udførte reparationer. Dette betyder, at du kan få varen repareret, afslag i prisen eller pengene tilbage afhængig af den konkrete situation. Dette kræver selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadevoldende adfærd. Du skal reklamere inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved reparationen. Reklamationsretten gælder ikke almindelig slitage m.v. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Hvis du ønsker at reklamere over et reparation, skal du sende produktet retur, og faktura eller følgeseddel bedes vedlagt lighteren sammen med en kort beskrivelse af den konstaterede fejl/mangel. Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Husk altid at sende lighteren tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, således at vi kan refundere dig dine omkostninger.
Returnering ved forkert indtastet leveringsadresse
Sendes en ordre retur til os, fordi du har indtastet forkert leveringsadresse eller ikke har afhentet forsendelsen på posthuset, kontakter vi dig hurtigst muligt pr. telefon eller e-mail. Ved genfremsendelse til den rigtige adresse skal du betale yderligere fragtomkostninger.
Kontaktoplysninger
For at kunne bestille en reparation, skal du som minimum oplyse med navn, adresse, e-mail og telefonnummer. Du står selv inde for rigtigheden af de oplysninger, du angiver på siden. De oplysninger, du indtaster, er kun til internt brug og sker alene med det formål at kunne effektuere din ordre og levere dine varer. Vi kontakter dig kun, hvis du beder os om det, eller hvis der opstår problemer med din ordre.